مدرسه ها تموم شد!
تاريخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:, | 13:23 | نویسنده : فاطمه

درود بر همگی.

"تابســـتون من از 13 خرداد آغاز شد!"

امروز 15 همه.خواستم همون 13 پست بزنم ولی نشد....یعنی اصلا حال نداشتم.....

اما خوش گذشت! آزادی از مدرسه- خندیدن با محدثه-بستنی و کرم حلزون!

خوب....دو سال گذشت! و....

یه تابستون دیگه آمد! وظیفه خودم تونستم به همه ی دوستدارانش تبریک بگم.

 

فقط یه نکته!

 

از اسم لیزا متنفرم!

 

Happy your summer! Enjoy from Free!

 

+ دارم می رم دبیرستان! راهنمایی دیگه 2 روزه که دفترش بسته شد!!...

من نمی خوام بزرگ شم....

پس آرزوهام؟!

رویاهام؟!

نه!...دیگه کم کم کابوسم داره  حقیقی می شه!!

همیشه فکر می کردم بزرگ شدن و آینده چیزیه که 100 سال دیگه میاد!!

اما....

ببینید الان کجام!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • در بی نهایت
  • پیج رنک